אבחון אירידיולוגי

מהי בעצם אירידיולוגיה?

עוד מלפני 3000 שנים אבחון מחלות לפי קשתית  היה בשימוש על ידי כהנים של מצריים העתיקה ומשם התפשט לסין, טיבט, הודו ומקומות נוספים ברחבי העולם.

אירידולוגיה היא שיטת אבחון לא פולשנית שמתבססת על טענה כי ניתן לאבחן את מצבו הבריאותי של האדם או את נטיותיו הגנטיות באמצעות התבוננות בתבניות, צבעים ותכונות אחרות של קשתית העין. אבחון בקשתית העין מאפשר לגלות חולשות מולדות או תורשתיות במערכות הגוף השונות של האדם (מן
השלבים האקוטיים עד השלבים הכרוניים) בנוסף ניתן לזהות תהליכי ריפוי, יכולות מנטליות, חסינות האדם בפני מחלות וכוחות הריפוי שיש בו, בנוסף האירידיולוגיה שופכת אור על חלקים נרחבים באישיות האדם שמולנו.

איריודיולוגיה מאפשרת לזהות את מקור הבעיה ולא רק טיפול בסימפטומים. בנוסף, באמצעות אירידיולוגיה אפשר למצוא את הנטייה התורשתית לחלות במחלות ולטפל בהן מראש בכדי למנוע את התקיימות המחלה או החולשה בגוף וכל זאת ללא בדיקות מזיקות או פולשניות – כל זאת ועוד הופך את האיריודיולוגיה לשיטת אבחון שמתאימה לכלל האוכלוסייה כולל ילדים קטנים (מגיל 6 ומעלה).

כיצד מתבצע אבחון אירידיולוגי?

אבחון אירידיולוגי מתבצע על ידי מכשור מקצועי ולא פולשני הכולל פנס מיוחד ומצלמה ייעודית בעלת רזולוציה גבוהה לצילום קשתית. 

לאחר ביצוע צילום שתי הקשתיות אני מבצעת את הפענוח השלם בו אני מסתמכת על האנמנזה (סיפור המקרה הרפואי שלך), תוצאות בדיקות הדם וצילומי קשתיות העיניים מה שמשלים את האבחון ומאפשר לקבל את כל המידע המדויק ביותר לגבי בריאותך.

מאמרים אחרונים