אודותי

אודותי

נעים להכיר – שמי טניה פינקל, נטורופתית מוסמכת (N.D) והרבליסטית קלינית (CI.H), בוגרת מסלול ארבע-שנתי במכללת רידמן, מקבלת מטופלים מכל הארץ בזום או בקליניקה בקרית חיים.

הגעתי לתחום הבריאות הטבעית לאחר ששנים סבלתי בעצמי מבעיות רפואיות שונות כגון אלרגיות, בעיות כרוניות במערכת הנשימה ועוד. ראיתי רבים מבני משפחתי, חבריי ומכריי סובלים מבעיות בריאות כרוניות שונות – בעיות במערכת העיכול, מיגרנות, חוסר איזון הורמונלי, מחלות מטבוליות שונות ובעיות רפואיות נוספות שלרוב לא נמצא להן פתרון הולם וארוך טווח ברפואה הקונבנציונלית. 

בשלב מסוים התחלתי לשאול את עצמי שאלות. למה אני ורבים בסביבתי ממשיכים להתפשר על הבריאות שלנו, על איכות החיים שלנו? למה אנחנו בוחרים להסתגל למצב הקיים, עגום ככל שיהיה?

בחיפוש אחר תשובות הגעתי לעולם הרפואה הטבעית וגיליתי שאפשר גם אחרת!
אפשר, רצוי ומומלץ לטפל בבריאות שלנו בדרכים טבעיות לחלוטין, אפשר לחיות חיים מלאים ושלמים בלי להתפשר על איכות החיים.
כיום אני רואה במקצוע שלי שליחות אמיתית ואני כאן כדי לומר לך שיש אפשרות אמיתית לחיות חיים בריאים יותר, נעימים יותר, מלאי אנרגיה וחיוניות.

נטורופטית מומלצת בחיפה והקריות

כנטורופתית ומטפלת אני מאמינה בקשר ההדוק שבין הגוף לנפש, לכן אני אשאף לחפש יחד איתך את השורש האמיתי לבעיה הרפואית ואתאים לך תכנית טיפולית מותאמת אישי לצרכים ולרצונות שלך.

אני שמה דגש על הקשר הבין אישי ביני לבין מטופליי, מכיוון שאני מאמינה שמעבר לחשיבות השגת המטרה הסופית של הבראה ושיפור איכות החיים – תהליך הטיפול עצמו צריך להיות נעים, הדרגתי ומונגש לצרכים והרצונות האישיים שלך.
בקליניקה שלי בחיפה והקריות אני מטפלת במגוון בעיות בריאותיות כגון איזון הורמונלי, מחלות מטבוליות שונות, בעיות במערכת הנשימה ומערכת העיכול, אלרגיות, קשיי שינה ועוד.

ארגז הכלים הטיפוליים שלי רחב וכולל התאמה אישית של תזונה, טיפול בצמחי מרפא, פרחי באך, ארומתרפיה, התאמת תוספי תזונה ועוד. 

אשמח לשמוע ממך וללוות אותך בתהליך ההבראה האישי שלך.

בברכה,
טניה פינקל.

מטופלים ממליצים

מאמרים אחרונים

טניה פינקל נטורופתית קריות חיפה